2009. október 15., csütörtök

Téli díszek


A már említett okok miatt, a jövő héttől újra dolgozom. Gondoltam, mivel már csak 4 nap lesz az őszi szünetig, nagy őszi dekorálásba nem kezdek. Már a télre készülök, ami már lehet hogy itt is van. A hőmérséklet azt mutatja...
A hóemberkék az oviba készültek, de majd a napis gyerekekkel is elkészítjük, mert nagyon egyszerű. Bár az enyém nem rugózik, mert nehéz neki a papír, de így is aranyos.


A másik képen egy egyszerű karácsonyfaszerű asztaldísz látható. Az eredeti ötletet megváltoztattam, mivel zseníliára nincs pénzünk, hurkapálca a fa törzse, és kupakba szúrtam bele, így megáll stabilan az asztalon. Díszítve a Tesco-s flitterekkel van, de lehet formalyukasztós darabkákkal is. Látható még ezen a képen egy egyszerű hóemberlánc és egy képeslap is. amire még apró hópelyheket gondoltam, csak még nem tudom, hogy miből.


Hát ezeket ügyködtem ma, miközben a kezem lefagyott, pedig megy a fűtés, de ez a szél...

1 megjegyzés:

Éva blogja :) írta...

Tetszenek a téli díszeid!