2010. március 26., péntek

Mese

Először a tartozásommal kezdem: Lilang játékán szerencsések közé kerültem, és az egyik csomagot én kaptam meg: Íme ezt:
Már elképzeléseim is vannak, hogy mik kerülnek az anyagokra, csak most az én kis mesemondóm 2. hete itthon van, és így nem hímeztem semmit. Talán kedden kezdheti újra az ovit, és akkor én is elkezdhetek hímezni. addig is egy kérésem lenne. tudnátok küldeni tralalás mintákat? Elsősorban virágosat, tavaszi. Előre is köszönöm.
És a már rég ígért nyertes mesénk. Nem tökéletes, de a miénk, :o) így nekünk a legjobb. Jó szórakozást hozzá.

6 megjegyzés:

latinka írta...

Gratulálok,nagyon édes!!!

Tralalám sajnos nincs:(

Edit írta...

De aranyos! :))) Gratulálok a fiacskádnak! :)

tipikos írta...

Annyira édes, szenzációsan mesélt, olyan, mintha nem is izgulna! :o)
Gratu!

melcsilla írta...

Jaj, de megnőtt Dani! Igazi nagyfiú már. És milyen ügyes! Gratulálok!

Névtelen írta...

Én is gratulálok!

Köszönöm, hogy játszol velem!

Orbis írta...

Szia!
Adtam neked blogdíjat!
Nézz be érte hozzám :)