2010. február 21., vasárnap

Kreatív díjam


Ezt a díjat már egyszer megkapta Latinkától, de most újra kikötött nálam, köszönöm itt is ezt Orbisnak. 7 dolog akkor rólam. Próbálok új dolgokat írni:

1. Nagyon várom a tavasz, hogy előkerüljenek a színek: a zöld, a sárga, a piros, a lila. Imádom a tavaszt, talán azért mert akkor születtem (pont anyák napján).
2. Azt már írtam, hogy zene nélkül nem tudok meglenni. a stílus az mindegy. Lehet komoly, vagy könnyű. Általában rádiót hallgatok. Komolyzenében mindig az a kedvenc, amit éppen tanítok.
3. Próbálom a komolyzenét közelebb vinni a gyerekekhez. Van akinél sikerül, és ez nagy öröm nekem.
4. Szeretek játszani (ezt láthatjátok is), és szeretem a társasjátékokat.
5. Általában hallgatag vagyok. Csak ismerősök között vagyok bőbeszédű, de ott nagyon.
6. Kedvenc tárgyaim a gyertya- és mécsestartók. Sok van belőlük
7. Van egy titkom - de kinek nincs?(talán egyszer erről is írok)

Most talán ennyi. Aki pedig kapja tőlem a díjat:
Eszter , a Minden napra egy játék című blog írója.Azt hiszem megérdemli.

2 megjegyzés:

Eszter írta...

Köszönöm szépen! Nagyon kedves vagy! Íme: http://mindennapraegyjatek.blogspot.com/2010/01/7-dolog-magamrol.html

Mariska írta...

Nem is voltam még ezen az oldaladon!

http://eszterkezimunka.hu/blog/2009/3d-keresztszemes-haziko-osszeallitas/

itt nézd meg kb. én is így csináltam