2010. január 31., vasárnap

Rajzpályázat

A helyi Rákellenes Liga rajzpályázatot hírdetett az egészséges életmóddal kapcsolatba. Erre kellett pályamunkát készíteni. amit nagy nehezen sikerült is megvalósítani. Dani nem igazán szeret rajzolni és színezni. Ennek több oka is van, de most ebbe nem mennék bele. Így már az is nagy dolog volt, hogy rátudtam venni, hogy készítsük el a rajzot. Előtte letöltöttem a netről egy táplálékpiramist, majd megbeszéltük, hogy is kell azt értelmezni. Ezután született meg a nagy mű. Sajnos a színek nem nagyon jönnek vissza. Én nagyon megelégedtem vele. Bízom benne, hogy az óvó néniknek is fog tetszeni.



4 megjegyzés:

dit írta...

Nekem tetszene!! Jó, hogy ennyire együttműködő vagy és ilyen kitartó a kisfiad. A fiúk ritkán rajzolnak ilyen jó embereket/színesek, arányosak, részlet gazdagok/ :o)e

Teca írta...

Ez nagyon aranyos! Színes és részletgazdag! :)

--------

Köszönöm, hogy velem játszol, de nem találtam a profilodban email címet, az enyém cseverke@gmail.com

rozandi írta...

Köszi lányok! Sok munkánk van benne, hogy ez a rajz ilyen lett.

melcsilla írta...

Hát Andi, le a kalappal Dani rajza előtt! Te még nem láttad, hogy Áron mit és hogyan rajzol:( Ha rajzol, mert egyáltalán nem szívesen teszi.
Ez a rajz, pedig nagyon szép lett, remélem, nyertek!!!