2009. november 18., szerda

Jelentés


Az elmúlt 2 hét igen eseménydús volt. kezdődött egy gyöngyösi xszemes talival, ahol Latinkával, Miával, Emesével és Bogival egy kellemes délutánt töltöttünk el. Persze nem csak a traccsparti ment. elmentünk az új Pálmaházba és megnéztük a természettudományi kiállítást. A következő héten szülői (szerencsére csak jót hallottam), nyílt nap az oviban, majd 14-én irány Budapest, és a Klauzál - ház, ahol egy fantasztikus LEGO-kiállításon voltunk. Ha pedig már kibuszoztunk addig akkor meglátogattuk a cápákat és a rájákat a Camponában.

A kiállításról képek bővebben itt.
Közben esténként, folyamatosan készítettem a karácsonyi díszeket, és prototípusokat a suliba, az oviba és itthonra.



És akkor még majdnem elfelejtettem: Kész vannak a perminjeim, és már a falon lógnak:

2 megjegyzés:

latinka írta...

Nem is tudom,melyik tetszik jobban...

batorba írta...

Andi!
Megkérdezhetem, hogy milyen progival készited ezeket a fényképeket? Olyan szívesen kipróbálnám...lehet nem is foglalna el olyan sok helyet 1-1 ilyen kép, mint ahogyan én egyesével feltöltögetem a blogomra a fényképeket!?:-)))