2009. augusztus 13., csütörtök

Újabb félkész alkokotások

Már említettem, hogy az óvónénik mini perminjét megirigyeltem, és azt készítem. Ha minden igaz, holnap tudok fonalat venni, hogy teljesen elkészüljek vele, de azóta már majdnem elkészült a napraforgós is.
De olyan ciki dolog történt velem. Én most vettem észre, hogy nem jól hímeztem ezeket a mintákat. Úgy hímeztem, ahogy a himzővászonra szoktunk,így nem minik lettek, hanem "óriások" . Na így is kisebbek mint az ollóm. De azt hiszem már így marad a többi része is a sorozatnak. Legalább öreg szemmel is látom majd a képeket.


Ma segítségem is volt a konyhában. Danival rakott krumplit készítettünk. Íme a bizonyíték:

2 megjegyzés:

latinka írta...

Ezek a mini Perminek tényleg csábítóak!

latinka írta...

Még valami: nézz be hozzám,játszani hívlak!