2009. június 18., csütörtök

Nagyon régen nem írtam, nem jelentkeztem. Kicsit eltüntem aminek több oka is volt. Az óvó nénik megkapták az ajándékukat. Gondolom örültek neki,- mert nem mondtak semmit.... Végre vége a ballagásnak. 10 éve tanítok, 12 km-re a lakóhelyemtől. Most először volt részem abban az élményben, amit az idei 2 nyolcadikos osztály adott. Nálam, itthon szerenádoztak. A szülők összefogtak a gyerekek kérésére és megoldották a fuvart. Nagyon jól éreztük magunkat. Íme egy kép a kis csapatról.



Varrogatok is bár az időm elég kevés volt mostanában, de hamarosan elkészülök a nyári banneremmel és akkor azt is mutatom. Jelenlegi állás ez:



A virágaim az idén is gyönyörűek, sokat is foglalkozok velük. Levendulám megint rengeteg
lett a tavalyi évhez hasonlóan.
Sajnos egészségileg nem vagyok toppon. Először lázzal járó torokgyulladás, majd fertőző szemgyulladás, most pedig még nem tudom, hogy mitől, de tetőtől talpig csupa kiütés vagyok. Talán allergia, de én már a rózsahimlőre is gondoltam. Holnap megyek belgyógyászhoz és bőrgyógyászhoz. Talán valami kiderül. a házi orvos nem tudott rá mit mondani. Nem baj. A váróban lesz időm hímezgetni...

0 megjegyzés: